torsdag 17. september 2009

Fredly 16.09.09

Dag 33

Jeg er herved sertifisert til å bruke håndjern!
Etter en lang økt med kontrollerte nedleggingsteknikker, tårer, slit og smerte, sitter jeg igjen med en hel masse blåmerker og venter på et diplom som straks vil ankomme, og det skal rammes inn, det skal være hellig, og det skal henges over peisen den gang jeg får en peis å henge diplomet over.

Ansatt i Trondheim spektrum for Byåsen håndball, første kamp for sesongen i dag. Helt annen stemning enn hva vi ellers er vant med, lite med visittering og generell kontroll. Men vi(Eline, Katrine og jeg) var der, og holdt kustus på folket.
Samband er ikke så vanskelig som jeg trodde, det gjelder bare å holde tunga rett i munn og være obs på hvem som er hvor og tenk før du trykker og tal derefter.

Vel tilbake på Fredly jogget jeg to kilometer for TG, to for Marthe og to for meg. En siste sluttspurt for TG og en halv kilometers nedtrapping for Marthe. Til slutt, for min egen del, ble det hele avsluttet med en god dusj og joggedress!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar