mandag 14. september 2009

Fredly 13.09.09

Dag 30

Så godt å være tilbake på treningssenteret ved Vallhall igjen! Møte igjen gamle bekjente, og få kjørt en real treningsøkt. Tatt solarium, ikke minst. Jeg vet dette er en dårlig avhengighet, og et av mine minuser, men det å ha en viss gyllen farge har visst blitt viktig for meg.

Gyllen farge og blodårer.

Loppemarkedet på Manglerud var en eneste stor skuff. Skuff som i skuffelse, ikke kommodeskuff.

Sub var like skremmende som alltid. Når jeg først har kommet meg inn og roet meg, er det en fantastisk guddommelig følelse av trygghet og omsorg der inne, men før det er jeg engstelig, redd og urolig. Det er dog noe jeg har vent meg til å leve med.
Nå har jeg vært to år i Sub. Tenk det. Jeg tenker på det.
Tilfeldighetenes forutbestemte tilfeldighet.

Dagens ord - "se opp!" Som i; vær observant. Og nysgjerrig.
Oppdrag for uken - gjør opp noe ugjort. Noe som ligger og kverner blant tankene, som tærer på samvittigheten. Gammelt nytt, eller en renskåret nyhet.

1 kommentar:

  1. Godt å se deg igjen MA.
    Og du fikk jammen med deg de aller viktigste punktene i talen min også.

    Og bare så du vet det: Jeg er litt redd for Sub av og til jeg og. Det er vel kanskje kombinasjon folk og intimitet som gjør det...

    Stian

    SvarSlett