lørdag 26. september 2009

Fredly 24.09.09

Dag 41

Det viser seg herved at det faktisk er en del personer som leser bloggen min, da folk nå faktisk kommer til meg og sier at jeg ligger etter med oppdatering. Og ja, det gjør jeg. Fremdeles går dagene i ett. Jeg vet ikke riktig hvor jeg skal gjøre av meg for å få litt fritid.

3 måneder igjen til julaften. Aner ikke hvor jeg kommer til å gjøre meg ved juletider, men i og med at det ikke blir noen tur til Lofoten i høstferien, håper jeg at det kommer til å bli muligheter for en reise nordover da. Oppleve mørke. Stillhet. Kulde. Et fantastisk landskap.
Det er der i nord jeg hører hjemme.

Eline hadde bursdag i dag. Grunnet voldsom trøtthet fra min side, fikk hun ingen kake på sengen på morningen. Like godt, kanskje, for den jeg da laget senere på dagen, ble knallgod!
Eline kjørte meg til jobb, hentet sin mor, og hentet meg fra jobben igjen. Joda, hun fikk betalt hun også, sniken sjæl. Hun hadde jo tross alt bursdag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar