lørdag 26. september 2009

Fredly 25.09.09

Dag 42
Tid for bytte av ansvar for vasking, og takke meg til securityrommet. Det skal nevnes at de på denne linjen er ikke bare én, men opptil flere smuler og kaffeflekker rotete.
Også i dag var det stor bruk for hvile etter det obligatoriske opplegget på skolen, samt elevrådsmøte. Jeg har stor tro på at dette blir et godt, engasjerende elevrådsår.

På kvelden dro et busslass med elever til NTNUs "Researchers Night".
Masse ulike stands for spesielt interesserte. Jeg kjenner at jeg ikke helt orker å engasjere meg i fremtidig skolevalg akkurat nå. Joakim latet som om interessen var tilstede, - kun for å få et viskelær.

Foredragene derimot, vil jeg skryte av, de var veldig bra! Til tider skremmende spesielt informative, men dog, forståelige også for oss som er rakettforskere!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar