søndag 13. september 2009

Fredly 11.09.09

Dag 28

Åtte lange timer på buss, men vi holdt humøret godt oppe hele veien. Søvn ble det lite av, lesing også, men vi hadde mye moro med å plage passasjeren foran oss(joda, vi kjente ham), samt å vime rundt på fjesboka(LAN bak i bussen!), som alltid.

Det var godt å komme til egen seng, eget kjøkken, egne bilder, egen musikk, men allikevel var det kjedelig, ingen andre å forholde seg til på en litt varsom måte, ingen å ligge å prate med til langt på natt. Ingen å være hyper duracellkanin med.

Gleder meg allerede til å komme tilbake til gode, trygge Fredly i en av mine nye Norgesfavoritter, Børsa. Børsa er kanskje ikke det stedet som bør "oppleves" i samme forstand som jeg ellers bruker dette ordet når jeg virkelig mener at noe bør oppsøkes og oppdages, men om du allikevel skulle være i området rundt Trondheim, vil jeg virkelig anbefale en stopp her, vær her et par timer. Særlig soloppgangen er nydelig å få med seg. Når jeg jogger femkilometersruten tidlig om morningen, har jeg alltid en stopp på toppen, bare for å nyte utsikten i øyeblikket, som forøvrig er nydelig og ulik hver eneste dag. Legg også merke til at folket i Børsa smiler. Her er det tillatt å hilse på alle og enhver, uansett alder. Et snikk og smil gjør underverker blant mennesker!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar