lørdag 19. september 2009

Fredly 17.09.09

Dag 34

Valgfri morgen, så lenge den innebar oppvarming og styrketrening før lunsj. Som eneste frivillige til å jogge 5 km, koste jeg meg riktig, for det er nå man begynner å merke resultater. Jeg påstår ikke at resultatene synes, men det er ikke fullt så tungt å ta runden lenger.

Etter lunsj ble vi kjørt til pirbadet for å svømme minst 1000 meter hver. Noen synes ideen om å sitte om å sitte i boblebad og badstue denne tiden var så god, at de ble der. Dyktige Havfrue Hanne, derimot, svømte vel 1000 meter for minst tre personer!

Endelig et solarium å oppspore, og det var min motivasjon til å bli ferdig med svømmingen, for å rekke nettopp dette. Smilende solstråle!

Brukte ettermiddagen på fellesstuen med facebook-LAN, men det er ikke det samme uten Marthe!

Gudmund har herved blitt min personlige rettskriver på blogg. Det hender nemlig ting går litt fort for seg, og det er sjelden jeg leser over det jeg skriver umiddelbart. Derfor har Gudmund i kveld bombardert meg og konfrontert meg med mine egne skrivefeil, men om det er dette som skal til for å få han til å lese bloggen, gjør det meg absolutt ingenting!
Det ble i løpet av samtalen med han også konkludert med at grunnen til at jeg skriver, er at det fungerer som en debrief for meg, og det har vi lært at er det viktigste i hverdagen, og særlig innenfor sikkerhetsyrket.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar