tirsdag 24. november 2009

Fredly 21.11.09

Dag 99

Første dag på Møbelringencupen. Tilsynelatende godt organisert, men den gang ei? Selv positiv og fornøyd med kvelden, men flere mindre fornøyde fjes etter endt vakt grunnet uorganiserte pauser og lange vakter. Ja, men kjære venner, slik er dette yrket, det innebærer ansvar for egen komfort og mye, mye venting.

Hjemme fra vakt ved syvtiden, og en dag uten trening, er en kveld uten hvile eller ro i sjelen. Hyper duracellkanin som jeg var, ble Tony og Ferdinand med på joggetur, med 4 regler:
1. Uaktuelt å løpe fort
2. Ikke løp fra meg
3. Absolutt ikke tillatt å skremme meg
4. Ikke skrem hverandre, for da blir jeg redd, ergo kan det henvises til regel nr.3

Å løpe uten lykt satte mørket i et nytt lys...og vi sitter igjen med litt bedre nattesyn, og med fare for forbedret kondisjon.
Besøkte Kristoffer en liten tur på styrkerommet, og det er gøy, jeg merker at jeg har blitt bittelitt sterkere.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar