onsdag 18. november 2009

Fredly 13.11.09

Dag 91

Ankom Oslo like over syv, overraskende våken. Fikk i meg en god frokost og hev meg i dusjen før jeg busset videre avgårde til Sørum. Bare én dag igjen til gjenforening med 7.klasse, og det kribler i magen, sommerfugllignende følelse.
På barneskolen fant vi ikke et eneste bilde av oss som barn, men det var derimot tydelig at vår klasse la grunnlaget for kunstkreativiteten ved skolen, da så å si alt av våre fellesprosjekter sto fremme og hang på veggene.
Lærerne hadde vanskelig for å kjenne igjen både Kim og meg, men da de først kom i snakk med oss var de vanskelige å stanse. Lærere lever visst i den tro at ethvert menneske skal lytte til deres foredrag om livet, lyset og veien til enhver tid.

Nevøen min var slettes ikke helt klar for jogging, men noe valg fikk han heller ikke. 2,5 km med mas og tjas fra tante skulle han pent få overleve. Det gikk bedre enn forventet, men jeg gleder meg til å komme hjem til jul for å se forbedrede resultater.

Etter litt overtalelse fra superIngvild, ble jeg med henne og hennes venner på kafé i Oslo. Og glad er jeg for at jeg slang meg med på kaffebesøk, for den gjengen der er en opplevelse jeg ikke vil gå glipp av!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar