torsdag 5. november 2009

Fredly 05.11.09

Dag 83

Endelig en dag med hvile, - skulle tro man gledet seg til slikt, men realiteten for en duracellkanin som meg er litt annerledes. Da blir seks timer på skolebenken med kriminalteknikk som fag litt i drøyeste laget, selv om det er veldig interessante temaer, og viktige, ikke minst.
For å holde konsentrasjonen oppe har jeg igjen kastet meg over strikketøyet for å lage votter til "hvilket-navn-skal-ikke-nevnes-ennå". Kristoffer ble forøvrig tilsynelatende glad for sine, og nå venter jeg på post fra hans venn Sveinung, som jeg forholdsvis pent har bedt om å strikke et par til meg. Med litt flaks kan også jeg slippe å fryse på fingrene.
For å få utløp for oppsamlet energi var det nødvendig med en treningsøkt på slutten av dagen. Endelig tilbake i levelige rutiner.

Marthes søster, Lotte, har ankommet skolen. Jaggu har de like tendenser, og går nå under kallenavnene Marthe gresshoppe og Lotte loppe.
Marthe sover i lysende limegrønt sengetøy, og Lotte låner Marthes blå sovepose.
Og jeg er Emma med den rutete skjorten som Kine etter omstendelig mobbing skal låne på lørdag da guttene ved skolen arrangerer Cowboy/Cowgirlaften. Nå blir det wanted western for alle penga!

"Emma ser lyset skinne i mørket, men mørket tar ikke imot det."

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar