tirsdag 10. november 2009

Fredly 08.11.09

Dag 86

Hellige søndag!
Hele denne uken jeg vært tidlig våken, og i dag viste seg å ikke være noe unntak. Da de andre krabbet seg ut av sengen hadde jeg allerede vært våken noen timer, og den stillestunden brukte jeg til alt og ingenting. Jeg slo meg ned på korssamlingsrommet, og lot stillheten synke seg over sinn og sjel. Blogget, mailet, grublet. Tenker på at tiden står litt stille, og at den med det virker fordummende, at også jeg blir stående fast og ikke kommer videre.
En bok er på vei, og jeg håper at utkastet vil være ferdig før jul. Da skal jeg være fornøyd, og feire helligdagene med god samvittighet.

Etter seks timers arbeid i Nidarøhallen(Byåsen-Leipzig) var jeg temmelig sliten og klar for litt hvile. Da Marthes søster reiste hjem i dag, er det endelig tid for Skins igjen. Midtveis sovnet jeg, og tok en tidlig kveld i håp om å få ladet batteriene godt opp i løpet av natten. En stressende uke står i vente.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar