onsdag 18. november 2009

Fredly 14.11.09

Dag 92

Endelig den store gjenforeningsdagen! Første del av dagen gikk med til soving, soling og shopping. Slikt jeg sjelden bedriver.
En joggetur i slaps og sne fikk tankene vekk fra nervene for kvelden, det er tross alt omtrentlig seks år siden jeg så mange av de fjesene jeg i kveld skal møte igjen.
En heldig inkallelse av Olav til vors i kjeller'n, løsnet litt på stemningen og brøt den isen som måtte ha frosset igjen.
Igjen var jeg blant gutta jeg tilbrakte hele min barndom med, og det føltes rart, men på samme tid skikkelig bra å være i lag med dem igjen.
Hvor ellers enn den lokale kroa skulle vel maten ha blitt servert? Og hvor ellers enn hos Olav skulle det vært nach?
Sammentreffet gikk over all forventning, og jeg sovnet inn på et av Norges nydeligste gjesterom men en god følelse etter å ha møtt igjen særdeles gode venner.
Gjentakelse til neste år blir det, uten tvil.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar