onsdag 18. november 2009

Fredly 18.11.09

Dag 96

Bussturen virket kortere enn tidligere, og selv ventetiden på neste buss var ikke ille. åÅ dytte opp kofferten til skolen fra bussholdeplassen var riktignok et prosjekt i seg selv, da det her er kaldere og mer is inn i Oslo. Sommerskoene har ingen fungerende antisklieffekt lenger.

Overraskende nok klarte faktisk Marthe og jeg å falle i dyp søvn frem til klokken 14. Da var det opp for å forvandles fra Knoll og Tott til Fin og Fjong.

Jeg er glad jeg ikke spiser kylling, for jeg tror nemlig den middagen ville ha kommet i retur da vi i linjefagsundervisningen på kvelden løp 7-8 km i stummende mørke, et stykke av løypen inne i skogen. Mørkredd, overtroisk og redd for spøkelser som jeg er, hadde jeg virkelig ikke lyst til å løpe på en sti i ulendt terreng midt blant trær og ville dyr, - men om jeg hadde noe valg? Nei, eneste alternativet var merknad om fravær. Uaktuelt. Overlykkelig og hoppende glad for at jeg faktisk fullførte, da resultatet ble første jente tilbake etter 1 time og 5 minutter.
Mestring!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar