lørdag 7. november 2009

Fredly 06.11.09

Dag 84

For første gang på Fredly har jeg såvidt vært borti tanken på å kjede meg. Flere av elevene er litt misfornøyd med lite opplegg på skolen, og for mange fritimer. Da går timene til trening, strikking og fjesing uten mening.

Pannekakene hjalp litt på humøret og stemningen blant elevene, men kun en times tid.

Heldigvis, vil jeg si, dro Eline og jeg på jobb på kvelden. Hvor tåpelig og kjedelig det enn måtte høres ut, så kan "Jul i Mummidalen" hjelpe svært på humøret på en heller dårlig dag!
Tilbake på skolen var latteren igjen returnert. Etter en sosial kveld i aulaen i hovedbygget kunne jeg legge meg blid og fornøyd med latter i sjelen.

"Og det ble kveld, og det ble morgen, andre dag."
...og i mellomtiden dukker Snusmumrikket og Sniff opp...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar