fredag 28. august 2009

Fredly 27.08.09

Dag 13

Fra å være uggen, mindre blid og trøtt, gikk jeg til å bli lattermild, storfornøyd og veldig våken.
Den positive forandringen skyldtes en vellykket praksis ved innslipp på Trondheimstudentenes Quakfestival, som forøvrig ikke var meldt fra til politiet.
Visiteringen gikk greit, vi hadde forholdsvis gode "fangster". På dagens meny sto hovedsaklig epler, smågodt og mistenkelige colaflasker.

TG er så stolt av klokken sin, og jeg vil anbefale alle og enhver å spørre han om hva klokken er. Særlig når det er mørkt. Klokken hans har nemlig lys, og hva er det? Jo, det er bra!

Fremover nå er det tre ting jeg ønsker å få med meg;
24.oktober - Gåte er tilbake, og har konsert i Dødens dal.
29.oktober - 1.november - Nordic Fest på Sub scene.
6.november - 8.november - Get Focused i Tønsberg.

Dessverre ser det ut til at alt dette må bli med ønsket, og ingen opplevelse, med mindre det plutselig skulle komme en englelignende skikkelse dalende ned fra himmelen, sette seg på skulderen min og hviske noen fornuftige ord i øret mitt om hvordan planleggingen av dette skulle kunne falle seg på en mest mulig praktisk måte. Mens jeg venter på det, forsøker jeg å tenke minst mulig på det, og heller glede meg over det som måtte befinne seg rett foran nesen på meg. Slik fungerer livet som oftest på aller beste måten!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar