torsdag 17. desember 2009

Fredly 17.12.09

Dag 125

Gruppen vår vant ikke rebusen. Skikkelig dårlig taper, det skal jeg ærlig innrømme.
Jeg har kjøpt brett/ski/surf-kalender som guttene på linjen har laget. Den er stor og fin, og den henger på tavlen på rommet. Røverdattera har også fått en, hun bare MÅTTE få.

Feriepils på Three Lions i Trondheim har blitt en tradisjon, og er stadig like hyggelig.

Jeg fikk oppdage en kald by, gutter som spiser MASSE pizza og har dilla på sokker. De samme to guttene fikk meg til å spille spill som handler om å utveksle bønner. Med tysk forklaring. Av alt, - så var dette det spillet jeg hadde tålmodighet til å forstå, til å sitte stille og faktisk delta på.
Det var en skikkelig bra kveld i Trondheim med Kristoffer og hans gamle gode nabo; Sveinung. Som forøvrig er en superstrikker...!

Endelig på vei vekk fra den håpløse likegyldigheten, det er ferie og jeg skal hjem med mange meninger og hive meg i senga og oppdage søvnen igjen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar