mandag 25. januar 2010

Fredly 28.12.09

Dag 136

Dårlig dag, tom for energi, livsglede.
Skjønner ikke hvor det har blitt av meg.
Vil bli borte, være usynlig.
Kvier meg for å gå ut blant folk.
Jeg har ikke godt av å være mye alene, hodet blir full av tanker, mange tunge ideer, og jeg vil ikke.
Vil ingenting.
Lik en trassig treåring.

Tom for alt, og alt for mange tanker. Februar - det blir bra. Da er festen i Buvika over. Nyttårsgallaen er over. Elevrådsvervet er utgått. Jeg er fri som fuglen, fri for ansvar. Peppersprayen er gjennomført. Vi drar snart til Gran Canaria. Søknadsskjemaer til skolen bør være senddt. Sommerferien planlagt. Februar er raskt overstått. Så er det mars, og vi nærmer oss enden på visa, skolen.
Så begynner livet. Igjen.

Ærlighet uten grenser! Ærlighet som sprenger grenser! Nødvendig ærlighet, fordømt nødvendig!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar