mandag 25. januar 2010

Fredly 25.12.09

Dag 133

Jeg har lovt Kristoffer å ta med skiskoene til Geilo, for meg på ski vil være underholdning nok for en hel armé! Joda, jeg har gått på ski mange ganger, og det er alltid like moro å se på! Det går ikke fort, men det går som regel bare en vei; fremover! ...med mindre jeg går opp en veldig bratt bakke, hvor det vil være fare for at jeg sklir bakover...!
Et godt alternativ til snøaktivitet er aking, men der har jeg med alderen blitt feigere og ikke fullt så brå.

Jeg føler meg lat, er lat, her hjemme hvor jeg kan hvile uforstyrret frem til klokken ti. Jeg er lei julen og det tvangssosialiserende opplegget. Jeg har lyst til å lime meg fast i dyna og bli i senga. Energien er null og hodet. Et påtatt glis, altfor mye mat og overfladiske samtaler.
Jeg vil ha nyttår og Kristoffer. Nå.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar