mandag 25. januar 2010

Fredly 22.12.09

Dag 130

Jeg har pakket inn julegaver i gråpapir og kost meg masse med en lang dag med å mekke julekort og gjøre gavene morsomme. Da jeg kjøpte mummikopp til svigerinnen min i dag, fikk jeg skikkelig lyst på en selv, - Snusmumriken står definitivt øverst på ønskelisten!

Det er godt å ha mange timer alene, før jeg så drar ut for å være sosial. Trives!
Med Ingvild og min sin syke humor, to brødre og en svensk kar er det full kjør i en liten leilighet i Oslo.

Når jeg ser tilbake på de siste dagene på Fredly før ferien, var kroppen utslitt og hodet tomt for ideer. Rett og slett lei. Godt med pause fra folket, men savner de på samme tid!

På nyåret startet jeg opp igjen med prosjekt vegetarianer, i håp om å få tilbake energi og en god følelse av letthet!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar