mandag 8. mars 2010

Fredly 21.01.10

Dag 160

Jeg ble sprayet med pepperspray i dag.
Det gjorde skikkelig, skikkelig, skikkelig vondt.
Verst var følelsen av at smerten ikke så(SÅ - å, så sarkastisk) ut til å passere, etter to timer gjorde det fremdeles omtrentlig like vondt, og da hadde også neglespretten funnet seg godt tilrette. Etter tre timer åpnet jeg øynene, da for å se på videoen av meg selv like etter sprayingen. Og det var en filmsnutt som definitivt ikke skal havne på fjesboken, slik har jeg aldri sett meg selv før. Uberegnelig rolig, kald og mirakuløst høflig.
Setning 1: "Kan jeg få snyte meg?"
Setning 2: "Jeg liker ikke at det er biler her."
Setning 3: "Det gjør så inn i hel**tes vondt."

Heldigvis har ingen opptak av raseriutbruddet etter en times tid.
Å, så herlig å få ut en voldsom og kraftig oppsamling av følelsesladde minner og opplevelser.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar