mandag 8. mars 2010

Fredly 02.03.10

Dag 200

I dag tidlig møtte Kristoffer og jeg opp på Oslo S med hver vår kaffekort for å redde Morten fra den store, skumle, skremmende byen. Raskt oppdaget Morten at byen ikke var faretruende, og ville straks ut på bytur, og slik ble det. Etter en god frokost dro vi oss opp til Holmenkollen og litt til, og spaserte et godt stykke tilbake for å få med oss den aller flotteste utsikten under den strålende solen og prikkfrie blå himmelen Morten tok med seg fra sørlandet.

Etter et kafébesøk på Egon dro vi videre til Haraldsheimen vandrerhjem for å se igjen samtlige av våre klassekamerater, og ble møtt med et annonsert tre timer langt foredrag.

Kvelden utspilte seg videre med godt humør i mitt hjem, med usedvanlig god stemning.
Jeg har savnet de bra folka her. De som for meg utgjør kjernen av Fredly, drivkraften, de som for øyeblikket er primus motor i livet mitt.

2 kommentarer:

  1. Haraldsheim? :O Har du vært hjemme hos meg? ;)

    SvarSlett
  2. Jepp.

    Og jeg savner deg.

    Skikkelig.

    Gleder meg til å se deg i sommer, søstra mi! :)

    SvarSlett