torsdag 13. mai 2010

Fredly 13.05.10

Dag 272



Jeg går ikke lenger på Fredly.

Skoleåret er over, det er fem dager siden avslutning.

Det var én av de mest triste dagene i hele mitt liv. Ikke bare med tanke på det jeg nå forlater, men hovedsaklig de tre månedene ferie som nå venter. Da jeg skal forsøke å være voksen, ta ansvar for å holde orden i leiligheten, skaffe meg jobb og få system på klesskap, papirer, bøker og ting. Forholde seg til både kjente og ukjente mennesker, bli kjent med nye og noe nytt.

Finne igjen meg selv, - og energien min. Jeg er tom.



Snakket akkurat med Marthe Aaserud på msn. Jeg savner henne. Savner rommet. Stemningen. Å ligge og prate sammen til langt på natt. Godheten og omsorgen hennes. Musikken. Smash og Cola. Tyggisfester. Klærne. Alpefett. Brilleskille. Solarium. Diktskriving. Shopping. Gutter. Trening. Hårfarge. Ski. Kjell. Brett/Ski/Surf. Hurra meg rundt og jippi Japan klikkmix.

Dette er Marthe i et nøtteskall. Dette er det jeg savner i hverdagen min.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar